2. Contracte de servicii

 

CONTRACT POIM-SM-CS-01

Denumire contract: Servicii de asistenţă tehnică pentru managementul proiectului.
Valoarea contractului: 13,200,131.00 lei (fără TVA)
Data semnării contractului: 14.03.2022
Prestator: Asocierea CCAT SOLUTION GRUP SRL  EGIS ROMANIA SA  EGIS INTERNATIONAL SAS
Activităţile principale cuprinse în contractul de ATMP sunt următoarele:
Activitatea 1 – Consultanţă pentru administrarea Contractului de Finanţare
Activitatea 2 – Informarea publicului și publicitatea proiectului
Activitatea 3 – Actualizarea Master Planului
Activitatea 4 – Actualizarea sistemului privind managementul reducerii pierderilor de apă din reţelele de distribuţie din zone ale proiectului
Activitatea 5 – Actualizarea Strategiei și a Planului de Acţiuni privind managementul apelor uzate industriale
Activitatea 6 – Actualizarea Strategiei și a Planului de Acţiuni privind managementul nămolurilor și reziduurilor rezultate de la staţiile de epurare
Activitatea 7 – Elaborarea măsurilor pentru instituirea zonelor de protecţie sanitară
Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027
Stadiul fizic actual al implementării: 79,90%

 

CONTRACT POIM-SM-CS-02

Denumire contract: Servicii de asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor din cadrul proiectului.
Valoarea contractului: 26.313.009 lei (fără TVA)
Data semnării contractului: 29.12.2020
Prestator: Asocierea CCAT SOLUTION GRUP SRL – SAFEGE SAS
Activităţile principale cuprinse în contractul de ATS sunt următoarele:
• Îndeplinirea rolului Supervizorului pentru contractele sectoriale de lucrări din cadrul Proiectului;
• Asigurarea unui control continuu și eficient, în ceea ce privește execuţia Lucrărilor din cadrul Contractelor de Lucrări, atât din punctul de vedere al legislaţiei în vigoare, cât și din punctul de vedere al conformităţii cu Cerinţele Beneficiarului;
• Asigurarea unui control eficient de conformitate, referitor la prevederile legislaţiei în vigoare și conţinutul Documentaţiilor Tehnice elaborate de către Antreprenorii care 9 îndeplinesc și rol de Proiectant în cadrul Contractelor de proiectare și execuţie;
• Monitorizarea continuă a proceselor de proiectare, execuţie, testare și utilizare a lucrărilor desfășurate pe șantiere pentru asigurarea unui management în domeniul calităţii care să răspundă exigenţelor Beneficiarului și reglementărilor în vigoare;
• Susţinerea eforturilor Entităţii Contractante de a finaliza în integralitate obiectivele și investiţiile din cadrul Proiectului;
• Implementarea unui sistem de proceduri de supervizare care, prin aplicarea acestuia, să conducă la atingerea rezultatelor și obiectivelor specifice activităţii de supervizare;
• Asistenţă tehnică de supervizare pe întreaga durată de derulare a contractului de servicii privind implementarea lucrărilor și perioada de garanţie;
• Supervizarea livrării, instalării și testării produselor si echipamentelor ce urmează a fi achiziţionate și instalate ca urmare a implementării Contractelor de Lucrări și a Contractului de Furnizare de echipamente SCADA din cadrul proiectului
Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027
Stadiul fizic actual al implementării: 77,00%

 

CONTRACT POIM-SM-CS-03

Denumire contract: Servicii pentru auditul proiectului.
Valoarea contractului: 99.990,00 lei (fără TVA)
Data semnării contractului: 07.03.2024
Furnizor: Klass Enterprise SRL
Activităţile principale cuprinse în contractul de AT sunt următoarele: Verificarea Cererilor de Rambursare intermediare și finale și orice alte verificări ar mai putea fi solicitate de către Autoritatea de Management, în cadrul Contractului de Finanţare pentru întreaga durată a Proiectului.
Contract demarat/semnat în Etapa II a Proiectului, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027.
Stadiul fizic actual al implementării: 0%

 

CONTRACT DE SERVICII

Prin contractul de servicii ”Asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare și a documentaţiilor de atribuire pentru Proiectul Regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din judeţul Satu Mare/Regiunea NordVest, în perioada 20142020” este asigurată asistenţă tehnică din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, conform Legii nr. 10/1995, actualizată, printre care: stabilirea modului de tartare a defectelor apărute în execuţie, participarea la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei și la recepţia lucrărilor executate, asigurarea participării la toate fazele de execuţie stabilite prin proiect și la recepţia la terminarea lucrărilor.
Valorea activităţii de asistenţă tehnică din partea Proiectantului: 1.016.771,16 lei (fără TVA)
Prestator: ROMAIR CONSULTING SRL
Contract etapizat.
Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027
Stadiul fizic actual al implementării: 98,00%