2. Contracte de servicii
Denumire contract: Servicii de asistenţă tehnică pentru managementul proiectului. Valoarea contractului: 13,200,131.00 lei (fără TVA) Data semnării contractului: 14.03.2022 Prestator: Asocierea CCAT SOLUTION GRUP SRL ‐ EGIS ROMANIA SA ‐ EGIS INTERNATIONAL SAS Activităţile principale cuprinse în contractul de AT‐MP sunt următoarele: Activitatea 1 – Consultanţă pentru administrarea Contractului de Finanţare Activitatea 2 – Informarea publicului și publicitatea proiectului Activitatea 3 – Actualizarea Master Planului Activitatea 4 – Actualizarea sistemului privind managementul reducerii pierderilor de apă din reţelele de distribuţie din zone ale proiectului Activitatea 5 – Actualizarea Strategiei și a Planului de Acţiuni privind managementul apelor uzate industriale Activitatea 6 – Actualizarea Strategiei și a Planului de Acţiuni privind managementul nămolurilor și reziduurilor rezultate de la staţiile de epurare Activitatea 7 – Elaborarea măsurilor pentru instituirea zonelor de protecţie sanitară Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027 Stadiul fizic actual al implementării: 79,90%
Denumire contract: Servicii de asistenţă tehnică pentru supervizarea lucrărilor din cadrul proiectului. Valoarea contractului: 26.313.009 lei (fără TVA) Data semnării contractului: 29.12.2020 Prestator: Asocierea CCAT SOLUTION GRUP SRL – SAFEGE SAS Activităţile principale cuprinse în contractul de AT‐S sunt următoarele: • Îndeplinirea rolului Supervizorului pentru contractele sectoriale de lucrări din cadrul Proiectului; • Asigurarea unui control continuu și eficient, în ceea ce privește execuţia Lucrărilor din cadrul Contractelor de Lucrări, atât din punctul de vedere al legislaţiei în vigoare, cât și din punctul de vedere al conformităţii cu Cerinţele Beneficiarului; • Asigurarea unui control eficient de conformitate, referitor la prevederile legislaţiei în vigoare și conţinutul Documentaţiilor Tehnice elaborate de către Antreprenorii care 9 îndeplinesc și rol de Proiectant în cadrul Contractelor de proiectare și execuţie; • Monitorizarea continuă a proceselor de proiectare, execuţie, testare și utilizare a lucrărilor desfășurate pe șantiere pentru asigurarea unui management în domeniul calităţii care să răspundă exigenţelor Beneficiarului și reglementărilor în vigoare; • Susţinerea eforturilor Entităţii Contractante de a finaliza în integralitate obiectivele și investiţiile din cadrul Proiectului; • Implementarea unui sistem de proceduri de supervizare care, prin aplicarea acestuia, să conducă la atingerea rezultatelor și obiectivelor specifice activităţii de supervizare; • Asistenţă tehnică de supervizare pe întreaga durată de derulare a contractului de servicii privind implementarea lucrărilor și perioada de garanţie; • Supervizarea livrării, instalării și testării produselor si echipamentelor ce urmează a fi achiziţionate și instalate ca urmare a implementării Contractelor de Lucrări și a Contractului de Furnizare de echipamente SCADA din cadrul proiectului Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027 Stadiul fizic actual al implementării: 77,00%
CONTRACT POIM-SM-CS-03 Denumire contract: Servicii pentru auditul proiectului. Valoarea contractului: 99.990,00 lei (fără TVA) Data semnării contractului: 07.03.2024 Furnizor: Klass Enterprise SRL Activităţile principale cuprinse în contractul de AT sunt următoarele: Verificarea Cererilor de Rambursare intermediare și finale și orice alte verificări ar mai putea fi solicitate de către Autoritatea de Management, în cadrul Contractului de Finanţare pentru întreaga durată a Proiectului. Contract demarat/semnat în Etapa II a Proiectului, cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027. Stadiul fizic actual al implementării: 0%
CONTRACT DE SERVICII
Prin contractul de servicii ”Asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare și a documentaţiilor de atribuire pentru Proiectul Regional de dezvoltare a infrastructurii de apă și apă uzată din judeţul Satu Mare/Regiunea Nord‐Vest, în perioada 2014‐2020” este asigurată asistenţă tehnică din partea Proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor, conform Legii nr. 10/1995, actualizată, printre care: stabilirea modului de tartare a defectelor apărute în execuţie, participarea la întocmirea cărţii tehnice a construcţiei și la recepţia lucrărilor executate, asigurarea participării la toate fazele de execuţie stabilite prin proiect și la recepţia la terminarea lucrărilor. Valorea activităţii de asistenţă tehnică din partea Proiectantului: 1.016.771,16 lei (fără TVA) Prestator: ROMAIR CONSULTING SRL Contract etapizat. Contract etapizat: Etapa 1 cofinanțat din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructură Mare (POIM) 2014-2020 și Etapa 2 cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Dezvoltare Durabilă (PDD) 2021-2027 Stadiul fizic actual al implementării: 98,00%