În atenția utilizatorilor care lipsesc o perioadă îndelungată de la domiciliu

-

          Deoarece în ultima perioadă primim tot mai multe sesizări de la clienții Apaserv Satu Mare S.A. care au lipsit mai multă vreme de la domiciliu (din diverse motive: concedii, muncă în străinătate,etc), referitoare la faptul că au primit facturi de apă-canal în valoare mare, deoarece au avut pierderi de apă, datorită unor defecțiuni interioare, precizăm următoarele:

Potivit Regulamentului Serviciului de alimenatre cu apă și canalizare, Apaserv, verificarea și întreținerea instalațiilor interioare cad în sarcina proprietarului.

 Potrivit articolului nr.208,  punct. (1) - utilizatorul are obligaţia să asigure funcţionarea normală a instalaţiei/reţelei interioare de  alimentare cu apă ; în acest sens va executa toate lucrările de întreţinere şi reparație ce se impun în
vederea unei exploatări optime.  Totodată, conform punct (2)  - utilizatorul poate solicita  Apaserv Satu Mare S.A. consultanţa şi îndrumare de
specialitate, ca servicii suplimentare, pentru constatarea stării tehnice a instalaţiilor, etanșeitatii şi modului de utilizare a apei, în scopul evitării pierderilor şi utilizării rationale a acesteia.

Pentru evitarea acestor situații, recomandăm  utilizatorilor, ca la momentul plecării de acasă pentru un timp mai îndelungat  să închidă ambii  robineți de la contorul de apă.


PLATĂ ONLINE