În atenția clienților!

Pentru a evita infecția cu coronavirus, Apaserv limitează contactul direct între clienți și angajați

În condițiile alertei naționale privitoare la protecția necesară și imediată împotriva răspândirii coronavirusului COVID-19, Apaserv Satu Mare ia măsuri pentru limitarea contactului direct între clienții și angajații din departamentele cele mai expuse din acest punct de vedere.

Măsurile vizează protejarea populației, imperativ major pentru compania Apaserv Satu Mare S.A.

Astfel, stimați clienți, vă sfătuim să apelați, atât cât este posibil, la variantele electronice, inițiate în sprijinul dumneavoastră, pentru probleme care vizează domeniile Contracte, Relații Clienți sau Serviciul Tehnic, fie că este vorba despre reclamații, facturi, plăți sau documentații tehnice.

Posibilitățile existente, în scopul utilizării variantelor electronice sau telefonice (plata on-line a facturii vă stau, ca și până acum, la dispoziție, după cum urmează: pagina de web: www.apaservsm.ro, accesând secțiunea Contul Meu,  http://portal.apaservsm.ro/CUSTOMER_PORTAL/login.jsp

Număr informații Portal Online: 0735.001101 - apelabil între orele 8-15 

Email: portal@apaservsm.ro

Serviciul Relaţii Clienţi:  0261.759104 sau 0261.721052

Dispecerat: 0261.721-051 sau 0734.221-096

Adrese de mail: aps@apaservsm.ro  și  secretariat@apaservsm.ro.

Cât privește prezența clienților în Casieriile Apaserv Satu Mare S.A., Birourile  Relații cu Publicul, Biroul Avize (Tehnic), insistăm să aveți în vedere evitarea aglomerației, atunci când este posibil.

Menționăm că Apaserv Satu Mare S.A. igienizează în permanență suprafețele spațiilor în care se desfășoară activități de Relații cu Publicul. În egală măsură, compania noastră a luat toate măsurile pentru limitarea răspândirii virusului,  clienții găsind și o informare importantă a Ministerului Sănătății,  pe tema noii gripe (coronavirusul COVID19).

 

                                        Conducerea Apaserv Satu Mare S.A.

PLATĂ ONLINE