Apaserv încheie contract de vidanjare pentru sistemele individuale adecvate de colectare a apelor uzate.
Apaserv Satu Mare S.A. încheie contract de vidanjare pentru sistemele individuale adecvate de colectare a apelor uzate, în vederea transportului apelor uzate la o stație de epurare, potrivit art.14 alin.(5) din H.G. 714/2022
Cererile se pot completa si depune la Biroul Relatii cu publicul din municipul Satu Mare, la sediile din Carei, Tașnad, Livada, Negrești Oaș, respectiv online pe adresa de email secretariat@apaservsm.ro.
Acte necesare întocmirii contractului de vidanjare :
- cererea tipizată, care poate fi descărcată acesând linkul: www.apaservsm.ro/descarca-documente/
- copie de buletin / C.I.
-un act doveditor al spațiului (extras C.F., contract vanzare-cumparare, contract furnizare apă pentru adresa respectivă încheiat cu APASERV Satu Mare S.A.)
Se încheie contract de vidanjare doar pentru persoanele fizice care nu au posibilitatea racordării la rețeaua de canalizare.
Contravaloarea unei vidanjări de 7 mc este de 200 lei (fără TVA), la care se adaugă cheltuelile de transport 2.75 lei/km (fără TVA).
Dacă beneficiarul este situat în afara municipiului Satu Mare sau a orașelor Carei, Tașnad, Negrești-Oaș, Livada se ia în considerare și distanța dintre localitatea unde se face vidanjarea și stația de epurare unde se face deversarea, în baza normativelor cu distanțe tarifare în vigoare la APASERV SATU MARE S.A..
Tarifele prestațiilor sunt cele aprobate prin Hotărâre de către Consiliul de Administrație al APASERV SATU MARE S.A.
© 2021 | S.C. APASERV SATU MARE S.A.